Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
hu
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Vásárlási Információk

Vásárlási feltételek

Céginformáció :

A nepavill.hu webáruház üzemeltetője:

Üzemeltető : NepaVill Kft.
Adószám : 27317158-2-06
Bankszámlaszám : 11735074-23565177
Cégjegyzékszám : 06-09-025829
Cím, panaszkezelés helye : 6900 Makó Szegedi u. 26/A
Képviselő neve : Neparáczki Nándor
Ügyfélszolgálat elérhetőségei : +36 70 434 0607, nepavillkft@gmail.com
Webáruház címe : http://www.nepavill.hu

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

 

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat által), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

 

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

 

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

 

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

 

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, valamint online bankkártyás, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Bankkártyás Fizetés

Hogyan tudok Barionnal fizetni egy webshopban?

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy Barion egyenlegedről fizetni webáruházakban, mobilalkalmazásokban, vagy barátaidnak. A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található 3 számjegyű CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaszámodat egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mail címed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli! A fizetéshez használhatod: Mastercard vagy Maestro, Visa vagy Electron, illetve országonként eltérő módon Amex vagy Diners/Discover bankkártyádat. Ha egy webshopban a fizetési lehetőségek közül a Bariont választod a biztonságos Barion fizetési oldalra jutsz. Ezután ellenőrizd le a vásárlás részleteit (pl. hogy milyen termékeket, szolgáltatásokat fogsz megvásárolni, rendben van-e az ár). Ha mindent rendben találsz, mehet a fizetés. Ha már van Barion tárcád, az e-mail címed és jelszavad segítségével be tudsz lépni, és bankkártyáid egyikéről, vagy előre feltöltött Barion egyenlegedről fizethetsz. Ha még nincs Barion tárcád, akkor bankkártyád adatainak megadásával tudsz fizetni.

 

Nem sikerül a fizetés bankkártyával, mert a rendszer elutasítja a bankkártyámat.

Amennyiben fizetés közben „A megadott kártyát a rendszer visszautasította” hibaüzenetet kapsz, abban az esetben a tranzakciót a bankkártyarendszer visszautasítja valamilyen indok miatt. Ilyenkor elsősorban nézd át a beírt adatokat, tehát, hogy a kártya száma, lejárati dátuma és CVC kódja stimmel-e. Amennyiben nem találtál bennük hibát, abban az esetben a saját kártyakibocsátó bankod tudja neked megmondani az elutasítás okát, ezért ilyen esetben kérjük, fordulj a bankkártyát kibocsátó pénzintézethez. Javasoljuk, hogy konkrétan az adott tranzakcióra kérdezz rá, pontos összeget és dátumot megadva, így meg tudják mondani az elutasítás okát. Amennyiben más hibaüzenet jelenik meg az oldalon és a fizetésed sikertelen lesz, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Ha már van Barion tárcád, akkor tárcádba való bejelentkezés után az Ügyfélközpont menüpontban, ha még nincs akkor ezen oldal jobb oldalán töltsd ki az üzenetküldő űrlapot és küldd el nekünk a problémás fizetés részleteit, melyet kivizsgálunk.

 

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Szállítási módok: Futárszolgálat / Személyes átvétel
Kiszállítási idő: Abban az esetben ha a termék raktáron van 5-6 nap, amennyiben nincs raktáron akkor 7-10 nap is lehet a szállítási idő.

Szállítási díjak:

25.000 Ft alatt: 1.490 Ft

25.000 Ft felett ingyenes

 

 

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.